Saturday, March 1, 2014

အက်ိဳးလိုလို႕ အေျခခံဥပေဒျပင္ေသာ လြတ္ေတာ္ဥကၠ႒ႀကီး ဦးေရႊမန္း


            အေျခခံဥပေဒျပင္ဆင္ႏုိင္ေရး အေကာင္အထည္ေဖာ္မႈေကာ္မတီကုိ ဖြဲ႕စည္းတဲ့အခါ အလုပ္လုပ္ဖုိ႔ အခ်ိန္တိတိ က်က် ေပးမထားတဲ့အတြက္ အေျခခံဥပေဒျပင္ဆင္ေရးႀကိဳးပမ္းခ်က္ဟာ
 ေရေပၚအ႐ုပ္ေရးသလုိ လက္ေတြ႕ ျဖစ္ဖုိ႔မလြယ္ဘူးဆုိတာကုိ တင္ျပခဲ့ပါတယ္။
ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁၈ ရက္ေန႔ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးမွာ သူ႔ကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေရးေကာ္မတီက လုပ္ငန္း လမ္ၫႊန္မႈေတာင္းခံသျဖင့္
လမ္းၫႊန္ခ်က္ငါးရပ္ကုိ ဦးေရႊမန္း က ခ်မွတ္ေပးခဲ့သည္။ လမ္းၫႊန္ခ်က္မ်ားကုိ သတင္းစာမ်ားက တင္ျပရာတြင္ တိက်ေရရာမႈမ႐ွိလွသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။ လမ္းၫႊန္ ခ်က္မ်ားကုိဖတ္ရာတြင္ စာအေရးအသားစနစ္မွာ ႐ွင္းလင္းလြယ္ ကူစြာနားလည္ရန္ အေတာ္ခက္ခဲသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။ ကြၽန္ ေတာ့္အေနျဖင့္ ဦးေရႊမန္း ဘာကုိဆုိလုိသည္ကုိ ၄၅ မိနစ္ခန္႔ ဖတ္လိုက္၊ ခဏနားလုိက္၊ စဥ္းစားလိုက္လုပ္မွ တျဖည္းျဖည္း သေဘာေပါက္ပါသည္။

အေျခခံဥပေဒေလ့လာသံုးသပ္ေရးေကာ္မတီက လုပ္ေဆာင္ရမည့္ ရည္မွန္းခ်က္မ်ားမွာ
 ႏုိင္ငံေတာ္တည္တံ့ခုိင္ၿမဲမႈ၊ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းမႈႏွင့္ဖြံ႕ ၿဖိဳးတုိးတက္မႈတုိ႔ကုိ ေခတ္ႏွင့္ေလ်ာ္ညီစြာ တည္ ေဆာက္ႏုိင္ေရး၊ တုိင္းရင္းသားအခ်င္းခ်င္း ယံုၾကည္မႈျဖင့္ ထာဝရ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို ေဖာ္ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဒီမုိကေရစီျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးျဖစ္စဥ္ကုိ အ႐ွိန္အဟုန္မျပတ္ ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ ေစေရးတုိ႔ ျဖစ္သည္။ ထုိအခ်က္မ်ားတြင္ ႏုိင္ငံတုိးတက္ေစရန္၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရရန္ႏွင့္ ေျပာင္းလဲေရးျဖစ္စဥ္ကုိ အ႐ွိန္အဟုန္မပ်က္ ေစေရးတုိ႔ကုိ ဦးတည္ထားၿပီး၊ ယခုကာလ အသြင္ကူးေျပာင္းေရး ျဖစ္စဥ္တြင္ ဒီမုိကေရစီဓေလ့၊ သြင္ျပင္လကၡဏာရပ္မ်ားႏွင့္ တန္ဖိုးမ်ားကုိ အေစ့ခ်စုိက္ပ်ိဳး၊ တုိးတက္ေအာင္ျပဳလုပ္မည့္ ရည္ မွန္းခ်က္မ်ား မ႐ွိသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။
ဒီမုိကေရစီစံႏႈန္းမ်ားထက္ တုိင္းျပည္တုိးတက္ေရးကုိ ဦး တည္ထားေသာ ေလ့လာသံုးသပ္ေရးေကာ္မတီ ရည္မွန္းခ်က္ မ်ားကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေရးေကာ္မတီ၏ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား အျဖစ္ ဦးေရႊမန္းက သတ္မွတ္ေပးထားသည္။ ဆက္လက္ၿပီး ဦးေရႊမန္းက ဆက္လက္သတ္မွတ္ထားသည္မွာ လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးမ်ား႐ွိသည့္အခ်ိန္တြင္ တစ္ပတ္တစ္ခါ အနည္းဆံုး၊ လႊတ္ေတာ္အစည္းအေဝးမ်ား မ႐ွိသည့္ကာလတြင္ တစ္လတစ္ခါ အနည္းဆံုး ေကာ္မတီအေနျဖင့္ အစည္းအေဝးထုိင္ရမည္ ျဖစ္ သည္။ ၂ဝ၁၅ မတုိင္မီ ၆ လတာကာလတြင္း ျပင္ဆင္သင့္သည့္  အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ ဥပေဒျပဳျပင္ဆင္ၿပီးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ငန္း အစီအစဥ္ျပအခ်ိန္ဇယား သတ္မွတ္ေဆာင္ရြက္ရမည္ဟု ဆို သည္။ ေကာ္မတီအေနျဖင့္ အေျခခံဥပေဒျပင္ဆင္ျခင္းဆုိင္ရာအခန္း (၁၂) ပါ အခ်က္လက္မ်ားကုိ စဥ္းစားရာတြင္ အေျခခံ ဥပေဒျပင္ဆင္ရာတြင္ ျပည္သူမ်ားအတြက္ ဝန္ထုပ္ဝန္ပုိး ေလ်ာ့ နည္းေစရန္၊ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္အခန္းက႑ ျမင့္တက္ လာေစရန္ႏွင့္ ေကာ္မတီလုပ္ငန္းမ်ားအား အေထာက္အကူျပဳ  ေစေရးကုိ ေဆြးေႏြးရမည္။

ႏုိင္ငံေတာ္တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းေရးအတြက္ လြႊတ္ေတာ္တြင္ တပ္မေတာ္၏ လက္႐ွိပါဝင္ေနေသာအခန္းက႑ကုိ ဒီမုိကေရစီ ေဘာင္အတြင္း ေရာက္႐ွိလာေစႏုိင္သည့္ နည္းလမ္းမ်ားကုိ ေကာ္မတီက ထည့္သြင္းစဥ္းစားရမည္။  ထာဝရၿငိမ္းခ်မ္းေရး ရ ေရးအတြက္ ဗဟုိဦးစီးစနစ္မ်ားလြန္းသည့္ ကိစၥရပ္မ်ားကုိ ေလွ်ာ့ ခ်ေရး၊ ကုိယ္ပုိင္ျပဌာန္းခြင့္၊ ကုိယ္ပုိင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ႏွင့္ တန္းတူ ညီမွ်အခြင့္အေရးတုိ႔အား လုိအပ္ပါက ျပင္ဆင္ႏုိင္ရန္ ေလ့လာ သံုးသပ္ရမည္။
ဒီမုိကေရစီ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးျဖစ္စဥ္ကုိ ေဆာင္ရြက္ရာ တြင္ ျဖစ္စဥ္ကုိ ထိခုိက္ေစေသာကိစၥရပ္မ်ားႏွင့္ စပ္လ်ဥ္းသည့္ သမၼတအုပ္ခ်ဳပ္ေရးစနစ္ႏွင့္ ပါလီမန္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးစနစ္ ေပါင္းစပ္ ထားေသာ ေရြးေကာက္ပြဲစနစ္ကုိ က်င့္သံုးထားျခင္း၊ သမၼတအား ေရြးခ်ယ္မႈပံုစံသည္ ပါလီမန္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးစနစ္၏ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ေရြးခ်ယ္မႈႏွင့္ ပံုစံတူညီစြာသတ္မွတ္ထားျခင္း၊ သမၼတ၊ ဒုသမၼတ ႏွင့္ ျပည္ေထာင္စုအဆင့္ဝန္ႀကီးမ်ားသည္ ခန္႔အပ္ျခင္းခံရၿပီးပါ က လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္အျဖစ္ ရပ္တည္ခြင့္မ႐ွိျခင္းႏွင့္ ပါတီတြင္ ေဆာင္ရြက္ခြင့္မ႐ွိေတာ့ျခင္းတုိ႔ကုိ လုိအပ္ပါက ျပင္ ဆင္ႏုိင္ရန္ ေလ့လာသံုးသပ္ရမည္။ 

ထုိ႔အျပင္ ႏုိင္ငံသားမ်ား၏ အခြင့္အေရးမ်ား၊ တုိင္းရင္းသား စည္းလံုးညီၫြတ္ေရး၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ အေထာက္အကူ ျပဳေရး၊ သမၼတ၊ ဒုသမၼတႏွင့္ ဝန္ႀကီးမ်ားကုိ  ခန္႔အပ္ရာတြင္ လႊတ္ေတာ္အမတ္မ်ားထဲမွသာ ခန္႔အပ္ျခင္းျဖင့္ ဒီမုိကေရစီေဖာ္ ေဆာင္မႈညီၫြတ္မႈ႐ွိေစေရးတုိ႔ ျဖစ္သည္။ ထုိ႔အျပင္ ႏုိင္ငံႏွင့္ ႏုိင္ ငံသားအက်ိဳးစီးပြားျဖစ္ထြန္းေစမည့္ ျပည္ေထာင္စုဒီမုိကေရစီစနစ္ (ဖယ္ဒရယ္ဒီမုိကေရစီ) စနစ္ အေကာင္ထည္ေဖာ္မႈ ျဖစ္ေစရ မည္ဟု ဦးေရႊမန္းက လမ္းၫႊန္ထားပါသည္။ ဦးေရႊမန္း၏ လမ္း ၫႊန္ခ်က္မ်ားကုိ ကြၽန္ေတာ္သေဘာေပါက္သလုိ တင္ျပရပါေစ။ စစ္အစိုးရလက္ထက္တြင္ နံပါတ္ ၃ ျဖစ္ခဲ့ၿပီး သမၼတျဖစ္ခ်င္ပါ သည္ဟု ဝန္ခံၿပီးေနာက္ ဒီမုိကေရစီကုိ ကရားေရလႊတ္ တတြတ္ တြတ္ ေျပာၾကားလာခဲ့ေသာ ဦးေရႊမန္းအေပၚ ကြ်န္ေတာ့္တင္ျပ ခ်က္မ်ားသည္ သံသယမ်က္လံုးျဖင့္ လမ္းၫႊန္ခ်က္မ်ား ေနာက္ ကြယ္က သူ၏မဟာဗ်ဴဟာကုိ ေဖာ္ထုတ္ပါရေစ။
ပထမဦးဆံုးအေနျဖင့္ လူတုိင္းျပင္ခ်င္ေနေသာ ၅၉ (စ)ကုိ ျပင္ျခင္းထက္ အေျခခံဥပေဒျပင္ဆင္ေရးဆုိင္ရာ အခန္း ၁၂ ပါ အခ်က္အလက္မ်ားကုိ ဘယ္လုိျပင္မလဲဆုိသည့္ အခ်က္က လက္ေတြ႕က်က် ႏုိင္ငံေရးကုိျမင္သူမ်ားအတြက္ အားတက္ေစ သည္။ ထုိ႔ျပင္ ႀကံခုိင္ေရးပါတီထဲမွာ ၅၉(စ)မျပင္ခ်င္ေသာသူ ေတြႏွင့္ ရန္ေအးသြားေစသည္။ အခန္း ၁၂ ထဲမွ ပုဒ္မ ၄၃၆ ဆုိင္ရာ ဥပေဒမ်ားကိုျပင္ရာတြင္ လမ္းၫႊန္ထားခ်က္မ်ားမွာ ျပည္သူ႔ဝန္ထုပ္ဝန္ပုိး ေလ်ာ့နည္းေရး၊ လႊတ္ေတာ္က႑ျမင့္မား လာေရးဆုိသည့္အတြက္ ၁၉၄၇ အေျခခံဥပေဒကဲ့သုိ႔ အေျခခံ ဥပေဒကုိျပင္ဆင္ရာတြင္ ျပည္သူဆႏၵမပါဝင္ဘဲ လႊတ္ေတာ္ အမတ္ေပါင္း သံုးပံုႏွစ္ပံုက သေဘာတူညီပါက ျပင္ဆင္ခြင့္ရ ႏိုင္သည္ကုိ ေဆာင္ရြက္ဖြယ္႐ွိသည္။ ထုိ႔ျပင္ လႊတ္ေတာ္၌ တပ္ မေတာ္၏လက္႐ွိ ပါဝင္မႈအခန္းက႑အား ဒီမုိကေရစီေဘာင္ အတြင္းေရာက္႐ွိႏုိင္ေစမည့္ နည္းလမ္းမ်ားကုိ စဥ္းစားရမည္ ဆုိျခင္းမွာ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္၊ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္ႏွင့္ ျပည္နယ္ ႏွင့္တုိင္းေဒသႀကီးမ်ားတြင္ စစ္သားအမတ္ ၂၅ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ကာခ်ဳပ္က သူ႔သေဘာႏွင့္သူ ခန္႔အပ္ျခင္းကုိ ပယ္ဖ်က္ၿပီး၊ ဒီမုိ ကေရစီနည္းက်ဟု ဆုိသည့္အတြက္ ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္က တုိက္႐ိုက္ခန္႔အပ္ျခင္းထက္ စစ္တပ္ကေရြးေကာက္သည့္ သ ေဘာလည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္။ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ ဗဟုိဦးစီးစနစ္မ်ားလြန္းသည့္ကိစၥမ်ား ေလ်ာ့ခ်ေရး၊ ကုိယ္ပိုင္ျပ႒ာန္းခြင့္ႏွင့္ တန္းတူညီမွ်ကိစၥတုိ႔ကုိ လိုအပ္ပါက ျပင္ဆင္ႏုိင္ရန္ ေလ့လာ သံုးသပ္ေရးဟု ဆိုထားသည္။ လုိအပ္ပါကဟ ုဆုိသည့္အတြက္ မျဖစ္မေနလုပ္ရမည့္ သေဘာမသက္ေရာက္ေပ။
အလံုးစံုကုိ အုပ္စိုးထားသည့္ မဟာဗမာဝါဒကုိ ေလ်ာ့ေပးရမည္ျဖစ္သည္။ လက္ေတြ႕ေအာင္ျမင္ရန္ ခက္ခဲႏုိင္ေသာ္လည္း လႊတ္ေတာ္တြင္း ႐ွိတုိင္းရင္းသားပါတီတုိ႔ကုိ သည္းေျခႀကိဳက္ေစႏုိင္သည္။ သမၼတ ေရြးေကာက္ပံုစံနစ္၊ ပါလီမန္ဒီမုိကေရစီမက်၊ သမၼတအား တုိက္ ႐ိုက္ေရြးေကာက္သည့္ စနစ္မဟုတ္သည့္ ႏွစ္မ်ိဳးစလံုးကုိ ယခု ၂ဝဝ၈ ေရြးေကာက္ပြဲစနစ္သည္ အမွန္တကယ္ေတာ့ အလုပ္မျဖစ္ေပ။

 ဝက္စ္မင္န္စတာပါလီမန္အစိုးရ က်င့္သံုးေသာ ဂ်ာမနီႏွင့္ ၿဗိတိန္တြင္ လႊတ္ေတာ္ေရြးေကာက္တြင္ မဲအမ်ားဆံုးႏုိင္ေသာ ပါတီေခါင္းေဆာင္က ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္လုပ္ၿပီး၊ ဝန္ႀကီးမ်ားကုိ လႊတ္ ေတာ္အမတ္မ်ားထဲမွ ခန္႔အပ္သည့္အတြက္ အစိုးရလုပ္သမွ် ကုိ လႊတ္ေတာ္အား တုိက္႐ိုက္တာဝန္ခံရသည္။ သမၼတအား တုိက္ ႐ုိက္ေရြးေကာက္တင္ေျမႇာက္ေသာ အေမရိကန္တြင္ သမၼတအား ျပည္သူမ်ားက တုိက္႐ိုက္ေရြးေကာက္ၿပီး၊ သမၼတက မည္သူကုိ မဆုိ ဝန္ႀကီးအျဖစ္ ခန္႔အပ္ရန္ ပါလီမန္က တင္ျပရေလ့႐ွိသည္။ ထိုဝန္ႀကီးေလာင္းမ်ားကုိ လႊတ္ေတာ္ႏွစ္ရပ္က ပူးေပါင္းေကာ္မတီ က လူသိ႐ွင္ၾကားေမးခြန္းမ်ားေမးျမန္းၿပီး အရည္အခ်င္းအား ေက်နပ္ၾကမွ ခန္႔အပ္ေလ့႐ွိသည္။ ၂ဝဝ၈ အေျခခံဥပေဒအရ သမၼတက ခန္႔အပ္ေသာ ဝန္ႀကီးမ်ားကုိ လႊတ္ေတာ္က အတည္ျပဳ ေပးရသည္။၂ဝဝ၈ အေျခခံဥပေဒအရ လႊတ္ေတာ္ေရြးေကာက္ပြဲ တြင္ အႏုိင္ရသူသည္ တုိက္႐ိုက္သမၼတမျဖစ္ႏုိင္ေသးဘဲ လႊတ္ ေတာ္ႏွစ္ရပ္မွ ေရြးေကာက္သူ၊ စစ္တပ္အမတ္မ်ားက တင္ေျမႇာက္ သူမ်ားႏွင့္ ထပ္မံေရြးေကာက္ခံရေသးသည့္အတြက္ ျပည္သူ႔ ဆႏၵကို မ်က္ကြယ္ျပဳရာေရာက္သည္။ တစ္နည္းဆုိရေသာ္ ျမန္မာ သမၼတသည္ လႊတ္ေတာ္၏ အထိန္းအကြပ္ေအာက္မွ အနည္းငယ္ သက္သာခြင့္ရေနသည္။ သမၼတအျဖစ္လည္းေကာင္း၊ ဝန္ႀကီး အျဖစ္လည္းေကာင္း ခန္႔အပ္ခံရၿပီးပါက ပါတီႏွင့္ ကင္းလြတ္ သြားသည့္အခြင့္အေရးကုိ အသံုးခ်ၿပီး၊ မိမိသာလွ်င္ ပါတီဥကၠဌ  အျဖစ္ ရယူခဲ့သည့္သင္ခန္းစာကုိ အသံုးခ်ၿပီး၊ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးတြင္ အျမင့္ဆံုးအဆင့္ တာဝန္ယူၿပီးသည့္ေနာက္ ပါတီတြင္ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္ခြင့္ဆံုး႐ံႈးသည့္၊ ေမ်ာက္သစ္ကုိင္းလြတ္သည့္ အေန အထားကုိရိပ္မိသည့္ ဦးေရႊမန္းက ယခုအေနအထားကုိ ကာကြယ္ မည့္သေဘာ႐ွိသည္။ စိတ္ဝင္စားဖုိ႔အေကာင္းဆံုးမွာ သမၼတ၊ ဒုသမၼတႏွင့္ ဝန္ႀကီးအဆင့္မ်ားကုိ လႊတ္ေတာ္အမတ္မ်ားထဲမွ သာ ေရြးခ်ယ္သည့္ ဝက္စ္မင္န္စတာစနစ္ကုိ အသက္သြင္းျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းအခ်က္မွာ ဦးေရႊမန္းအတြက္ အဓိကမဟာဗ်ဴဟာ က်ေနပါသည္။ ကာခ်ဳပ္ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီးမင္းေအာင္လိႈင္သည္ ၂ဝ၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲတြင္ စစ္တပ္မွတင္ေျမွာက္ေသာ ဒုတိယ သမၼတျဖစ္လာႏုိင္ၿပီး လက္႐ွိသမၼတအရည္အခ်င္း သတ္မွတ္ခ်က္ ေၾကာင့္ သမၼတျဖစ္လာႏုိင္သူဟု မွန္းဆခ်က္မ်ား႐ွိေနသည္ကုိ ဦးေရႊ မန္းကလည္း သိသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္  တပ္မေတာ္အမတ္မ်ား ကုိ ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္က တုိက္႐ုိက္ခန္႔အပ္ျခင္းထက္၊ ဒီမုိ ကေရစီနည္းက် (ကြၽန္ေတာ့္တြက္ကိန္းအတုိင္းမွန္ပါက) ေရြး ေကာက္ခံရလွ်င္၊ သမၼတ၊ ဒုသမၼတတုိ႔အား လႊတ္ေတာ္ အမတ္ ထဲမွ ေရြးေကာက္ရမည္ဆုိလွ်င္ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီးမင္းေအာင္လႈိင္ သည္ ဒုသမၼတအျဖစ္ တပ္မေတာ္သားအမတ္မ်ားက တင္ေျမႇာက္ ရန္ မလြယ္ေတာ့ေပ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဦးေရႊမန္းအေနျဖင့္ သမၼတ ျဖစ္လာႏုိင္ဖြယ္႐ွိေသာ ၿပိဳင္ဘက္ေလာင္းကုိ လမ္းပိတ္ၿပီးသား ျဖစ္သြားေတာ့သည္။ ထုိ႔ျပင္ လမ္းၫႊန္ခ်က္ထဲတြင္ ပုဒ္မ ၅၉ (စ) အား ျပင္ဆင္ရမည္ဆုိသည့္အခ်က္ တိတိက်က် မေဖာ္ျပထား သည့္အျပင္ ၂ဝ၁၅  ေရြးေကာက္ပြဲမတုိင္မီ ၆ လအလုိတြင္ ျပင္ဆင္ၿပီးျဖစ္ရမည္ဟု ဆုိသည့္အတြက္ သမၼတရာထူးအား လႊတ္ေတာ္အမတ္ထဲကသာ ေရြးေကာက္ႏုိင္ေရးကုိ သူ႔ လမ္း ၫႊန္ခ်က္အတုိင္း ျပင္ဆင္ႏုိင္ခဲ့ၿပီး၊ ၅၉(စ)ကုိ မျပင္ျဖစ္ခဲ့ပါက  သမၼတေလာင္းမွာ သူသာလွ်င္က်န္ေတာ့သည္။ သူရဦးေရႊမန္း ျပင္ေစခ်င္သည့္ လမ္းၫႊန္ခ်က္မ်ားသည္ ၂ဝဝ၈ အေျခခံဥပေဒကုိ အႏွစ္သာရအရေရာ အသြင္သဏၭာန္အရပါ သိသာစြာကြာျခား ေအာင္ ျပင္ဆင္ျခင္းမဟုတ္ဘဲ သူ၏ႏုိင္ငံေရးရည္မွန္းခ်က္အ တြက္ ျပင္ဆင္ျခင္းဟု ကြၽန္ေတာ္ထင္ပါသည္။ ျမန္မာ့စကားပံု တြင္ အကိ်ဳးလုိလုိ႔ ေညာင္ေရေလာင္း၊ ပတ္မႀကီးထမ္းရ ဆုိသည့္ စကား႐ွိပါသည္။ ဦးေရႊမန္းအေနျဖင့္ သမၼတျဖစ္ေရးအက်ိဳး အတြက္ အေျခခံဥပေဒကုိျပင္ရန္ ႀကိဳးစားပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဒီမုိ ကေရစီတန္ဖုိး၊ စနစ္မ်ားရွင္သန္ေရးအတြက္မဟုတ္ဘဲ မိမိ သမၼတျဖစ္ေရးအတြက္သာ ျဖစ္သျဖင့္ အခြင့္အေရးကုိ မိမိရရ အသံုးခ်ႏုိင္ေသာ လက္ေတြ႕က်ေသာႏုိင္ငံေရးသမားဟု ကြၽန္ ေတာ္က သံုးသပ္ခ်င္ၿပီး၊ ဦးေရႊမန္းက ပတ္မႀကီးထမ္းရျခင္း႐ွိ၊ မ႐ွိကုိမူ ဆက္ လက္ေစာင့္ၾကည့္ရမည္ ျဖစ္ပါသည္။

ငမိုးရိပ္....

No comments:

Post a Comment